De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

maandag 14 april 2014

Sportdag zonder judo

Zondagochtend hadden we voor de verandering eens geen judo. We vonden het nog niet verstandig om Aimee met drie hechtingen in haar kin te laten judoen. En Kevin had een uitje met een vriendje; hij was uitgenodigd om een fandag van de Blue Jays (het Toronto Baseball team) mee te maken, inclusief activiteiten / spelletjes. Voor mij een mooie gelegenheid om ‘s ochtends Nederlandse sport te volgen. Zo zag ik Niki Terpstra op een geweldige manier Parijs-Roubaix winnen en was ik uiteraard erg in mijn nopjes met de 0-2 overwinning van Feyenoord bij PSV. Wat een heerlijke sportmiddag, ahum ochtend Canadese tijd.

Ik speelde ook binnen nog een spelletje met Kevin voor hij wegging en buiten met Aimee (jeu de boules). Want het was wederom heerlijk weer en ons tot piratenmeisje omgekleedde stuk speelde lekker buiten.

Maar helaas, ook deze zondag werd aan het einde onderbroken door een reis. Nu mag ik niet klagen; ik krijg de unieke mogelijkheid om een Russische basis te bezoeken  bij de Noordpool. En daarvoor moet je nogal wat reizen; Toronto-Newark-Oslo-Spitsbergen-Noordpool. Ik zal er binnenkort meer over schrijven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten