De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

zaterdag 26 april 2014

To pak or not to pak...

Het was weer een afwisselend weekje. De maandag begon prachtig en ik liep naar het werk. Wat een luxe om lekker rustig in het zonnetje naar je werk te kunnen lopen – wat een relaxed begin van de dag!

De werkcultuur bij Quark is zoals bij veel andere avontuurlijke reisorganisaties informeel. Ondanks dat liep ik dinsdag en woensdag weer eens in een net pak. We hadden namelijk onze Japanse distributiepartner, de altijd zeer vriendelijke en loyale Mr. Ito op bezoek. Onze Aziatische klanten zijn een stuk formeler dan de klanten uit andere delen van de wereld, dus een pak dragen als onze Aziatische klanten op bezoek komen doen we graag. Met pak kon ik daarna  naar Miami, want daar prestendeerde ik vrijdagochtend voor de TUI top voordat ik weer tegen zeven uur thuis was. Weekend!

Ook de kinderen gingen woensdag in pak naar school, maar dan een prinsessen- en ridderpak. Het was namelijk Shakespearedag op school. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten