De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

donderdag 6 februari 2014

Langdonhall

Maandagochtend bracht ik eerst de kinderen naar school. Bij binnenkomst ga ik altijd eerst met Aimée mee, die op de begane grond haar klas heeft. Kevin loopt dan meteen door naar boven naar zijn eigen klas. Regelmatig check ik even met hem of hij wil dat ik daarna nog naar hem kom voor een knuffel. Tot nu toe is het antwoord nog steeds zonder twijfel ja, dus ga ik na het afdroppen van Aimee nog even naar boven voor Kevin. Ik vraag me alleen af voor hoe lang… wellicht wil onze bijna tiener binnenkort niet meer “lastig gevallen” worden door zijn vader in z’n klas…

Daarna reed ik door naar het plaatsje Cambridge zo’n 1uur en 15 minuten buiten Toronto. Daar had ik met het management team van Quark een heisessie voor twee dagen. Nou ja, hei, we zaten in het prachtige Landonhall. http://www.langdonhall.ca/Home#. Onderwerp van discussie is het plan voor de komende drie tot vijf jaar. De positieve ontwikkelingen zijn hard gegaan; we zijn nu plotseling één van de top-presterende bedrijven binnen TUI. Daarvan moet je even genieten, maar je moet je ook afvragen “wat nu?”. Want met stil zitten maak je jezelf kwetsbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten