De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

woensdag 10 september 2014

Nieuwe regels voor verkoop en service

Een jaar geleden werd ik via Twitter gecontacteerd door een bekende “marketing-goeroe”, David Meermann Scott http://www.davidmeermanscott.com. David had interesse in een reis naar Antarctica en had daar een grote wens; hij wilde daar een presentatie geven, zodat hij op alle zeven continenten les gegeven zou hebben. Terwijl mijn verkoop-collega’s de boeking in orde maakten, werkte ik samen met David een onderwerp uit, wat ook interessant zou kunnen zijn voor mede-passagiers: Hoe kan je (nieuwe) marketingtechnieken zoals sociale media gebruiken, om Antarctica te helpen beschermen. Zijn presentatie werd een groot succes en David was een blije klant.

Bijna een jaar later is David’s nieuwe boek uitgekomen; “The New Rules of Sales and Service”. http://www.amazon.com/The-New-Rules-Sales-Service/dp/1118827856. En wat blijkt? Vanaf het begin wordt Quark Expeditions als voorbeeld aangehaald, over hoe je succesvol kunt verkopen en uitstekende service kunt verlenen. Inclusief persoonlijke complimenten voor ondergetekende. Quark wordt op 9 pagina’s aangehaald in het boek, ik zelf drie keer. Wow!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten