De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

zaterdag 27 september 2014

Prijzen, rennen en meer karate

Het was een “gewoon” weekje in Toronto, waarin toch ook weer veel gebeurde. Op het werk bij Quark wonnen we weer twee prijzen met onze “nieuwe” website. Ik schreef daar begin dit jaar al over http://lagerweijtjestoronto.blogspot.ca/2014/01/e-commerce.html. Deze week wonnen we twee W3 awards voor “best in show” en “best in travelhttp://www.w3award.com. Daarmee komt het totaal aantal awards dat we hebben gewonnen dit jaar op vijf, een nieuw record. Zoals we dit jaar zo veel bedrijfsrecords laten sneuvelen.

De kinderen renden woensdag met hun klas de Terry Fox run. Een loop voor de strijd tegen kanker, in nagedachtenis van Terry Fox die met kanker in zijn lijf heeft geprobeerd van de oostkust naar de westkust te rennen. Iets wat hij helaas niet heeft gehaald. http://www.terryfox.org/. Het is een mooi gebaar dat heel Canada elk jaar nog in zijn naam tegen kanker rent. Dankzij dit soort activiteiten leren ze een hoop over geven, goede doelen en sociale verantwoordelijkheid. Aimée rende een paar rondjes om het sportveld, Kevin rende vijf kilometer. Isabelle was vrijwiligster langs de route.
Woensdagavond heeft Isabelle mij opgehaald van het werk. Ze gaf me net voor aankomst een telefoontje “Ik ben over twee minuten bij je”. Vlug liep ik naar beneden, zag ik de auto en sprong erin. Foutje. Het was exact dezelfde auto (Dodge Grand Caravan) in exact dezelfde kleur (grijs), geparkeerd exact voor mijn kantoor… Maar met een andere vrouw achter het stuur. Die zich natuurlijk rot schrok toen opeens een vreemde man in haar auto stapte. Ze gilde het nog net niet uit… Oeps, blunder. Gelukkig kwam Isabelle er ook aan en was het duidelijk dat ik een foutje had gemaakt.

Woensdagavond ging ik ook maar eens naar de karateschool, waar ik de pech of het geluk had dat naast de leraar er slechts twee andere mensen waren, allebij met een zwarte band. Dat betekende voor mij een uur afzien en gesloopt thuiskomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten