De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

vrijdag 12 september 2014

Ski-seizoen begonnen

Huh? Ik schreef pas over de mooie nazomer, wellicht de aankomende herfst, maar ski-seizoen? Jawel, wij denken alweer aan skien. Moet ook wel, want op de tweede dinsdag van september gaat om 7 uur ’s ochtends de inschrijving open voor de door de gemeente gesponsorde skilessen op Earl Bales Park. http://www1.toronto.ca/wps/portal/contentonly?vgnextoid=17dadada600f0410VgnVCM10000071d60f89RCRD. En dat weet de rest van Toronto ook, dus is het elke jaar het volgende tafereel; Isabelle zit bewapend met computer en telefoon in één hoek, ik zit bewapend met computer en telefoon in de andere hoek. En maar klikken en bellen totdat er iemand doorkomt. Dat ging dit jaar in een nieuw record; binnen 3 minuten lukte het me om in hun boekingsgedeelte van de website te komen.

Dit jaar hebben we 4 advanced (gevorderden) lessen geboekt voor Isabelle & Kevin en beginners 2 voor Aimée. Voor mij zijn er geen cursussen meer (ik deed vorig jaar advanced), of ik moet willen  wedstrijdskieen of snowboarden. Dat laat ik nog maar even zitten; ik ga wel lekker vrij skieen met het gezin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten