De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

dinsdag 2 september 2014

Terug in Toronto

Na wat incheck-perikelen op Schiphol, veroorzaakt door mijn vlucht van en naar Engeland, hadden we verder een goede vlucht naar huis. De incheckproblemen werden veroorzaakt door de verandering van de datum van mijn vlucht naar Engeland; verder had ik ook de luchthaven Heathrow omgezet naar City. Op één of andere manier stond ik ook nog steeds op de vlucht vanuit Heathrow, en aangezien ik deze vlucht dus niet genomen had, was ik als “no show” (niet komen opdagen) bestempeld.

Ik keek tijdens de vlucht een enorm pakkende film over aanleg van de Birma-spoorweg door geallieerde krijgsgevangenen in de tweede wereldoorlog. De film, genaam Railway Man http://railwayman-film.com/, kreeg gemiddelde kritieken, maar ik vond hem persoonlijk één van de beste films van afgelopen jaar. Een echte aanrader.
Tegen negen uur ’s avonds plaatselijke tijd waren we weer thuis. Ik ging meteen door naar de supermarkt voor een paar snelle boodschappen, aangezien het maandag een vrije dag was, Labour Day. Zowel Canada als Amerika vieren de dag van de Arbeid op de eerste maandag van September. Op vrije dagen zijn alle grote winkels gesloten, dus ik moest nog even snel inslaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten