De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

zondag 8 maart 2015

Dallas en Londen

Dit was weer eens een reisweekje, dat maandagavond begon met een bezoekje aan Dallas. Daar had ik de volgende dag een afspraak met de CEO van een groot oorpronkelijk Amerikaans netwerk van reisagenten, die zich op de luxueuze markt richten. Het is één van de leuke kanten van mijn job om inspirerende mensen te ontmoeten die een heldere visie hebben, en daarmee van gedachten te wisselen.

Dallas was de dag ervoor door een koude-front getroffen dat de stad stil legde, maar gelukkig was alles maandag weer redelijk op orde. Wat we de laatste twee jaren zien, is dat de strenge Noord-Amerikaanse winter soms diep het zuiden intrekt, met grote gevolgen, omdat men daar niet op sneeuw en kou ingesteld is. Sommige huizen hebben zelfs geen verwarming. We kunnen veel over de koude-records in Toronto zeggen, maar het feit is dat het leven hier gewoon doorgaat; vliegvelden zelden stil liggen en wegen over het algemeen redelijk begaanbaar blijven. Tja, de gevolgen van climate change… In Noord-Amerika kan je wellicht niet echt van global warming spreken, climate change is een betere bewoording.
Dinsdagavond ging ik van Dallas op weg naar Londen, alwaar ik drie dagen had met heel veel meetings. Over Engels weer gesproken, in London voelde het al heerlijk aan als lente. Vrijdagavond tegen vijf uur zette ik weer koers terug naar Toronto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten