De Lagerweijtjes

De Lagerweijtjes

zaterdag 28 maart 2015

Florida met IT


Ondanks al mijn reizen had ik tot nu toe één TUI kantoor in Noord Amerika nog niet bezocht, ons kantoor in Clearwater bij Tampa in Florida. Daar bevindt zich een aantal centrale diensten als finance en IT, oftewel informatietechnologie. Aangezien ik sinds vorig jaar ook verantwoordelijk ben voor alle E-commerce activiteiten in Noord-Amerika, wilde ik graag met de commerciele E-commerce mannen uit Seattle een bezoek brengen aan de technische experts van IT. Dit zijn voor mij leuke, inspirerende meetings. De eerste reden daarvoor is dat ik mensen ontmoet die veel “slimmer”zijn dan ik, in ieder geval op technisch gebied. Dus het is voor mij enorm leerzaam. Ten tweede; opeens ben ik de oudste. Met mijn 42 jaar ben ik meestal veruit de jongste bij management meetings, maar als het beperkt blijft tot techniek en internet, dan ben ik plotseling weer de oudste. Kortom, veel slim jong talent om me heen. Dan is het uitdagend om een dagje gezamenlijk na te denken over onze toekomstplannen. Dat het gebeurt in een heerlijk Florida-zonnetje, onder de palmbomen, is natuurlijk mooi meegenomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten